7+1 előny KKV-k számára - amiért Ön is kiszervezi az IT-t

2019.04.24

Szerző: TCI               Olvasási idő: 3 perc

Miközben terméke vagy szolgáltatása fejlesztésén dolgozik, ne feledje: az eredményességhez az üzleti folyamatait támogató infrastruktúrát is magas színvonalon kell biztosítania.


Ha figyelmét leköti a saját termék- vagy szolgáltatásfejlesztés, lehetetlen a szükséges IT-infrastruktúrát is kézben tartania.

Érezte már magát szorult helyzetben, amikor nem találta a megoldást informatikai problémájára?

  • Hardver támogatás
  • Szoftveres alkalmazások bevezetése, felhasználói problémák kezelése
  • Technológiai frissítések
  • Hozzáférések menedzselése
  • Rendszeres biztonsági mentések
  • Információbiztonsági kockázatok kezelése
  • Kapcsolódó infrastruktúrák (beléptető-, kamerás megfigyelő rendszerek) felügyelete
  • Belső telekommunikációs rendszer üzemeltetési feladatok 
  • Honlapfejlesztés, frissítés és karbantartás
  • Adatbiztonsági elvárásoknak, kötelezettségeknek (Info. Törvény, GDPR) való megfelelés 


Az informatikai szolgáltatások kiszervezésének számos előnye van:

1. Megnövekedett versenyképesség

A verseny a mindennapjaink része, minden vállalkozás munkáját átszövi. Az IT kiszervezése segít a költségcsökkentésben és az időgazdálkodásban, hogy Ön fontosabb üzleti döntésekkel foglalkozhasson, úgymint üzemeltetés, pénzügyek, vagy a marketing. Nincs szüksége további alkalmazottra, vagy a meglévők képzésére.

2. Széles körű IT-szolgáltatások

Az informatikai szolgáltatók az egyes munkaállomások biztos üzemeltetésétől a komplex hálózatos problémákig, számos területen képesek helyt állni. Egy vállalkozásnak tehát érdemes bérelni az IT szolgáltatásokat, legyen akár hardveres vagy szoftveres problémája. A rendszergazda szolgáltató képes menedzselni ügyfelei rendszerét, és naprakészen biztosítani a problémamentes üzemelést, rutinszerűen elvégezni a rendszeres karbantartásokat.

3. Tovább csökkenő költségek - felhő típusú szolgáltatás bérlettel

Az informatikai szolgáltató személyre szabott szerverhátteret hoz létre a vállalati állományok, e-mailek számára, és számos egyéb ügyviteli célra. A szerverek meglehetősen drágák, és gyakran küzdenek működési problémákkal. Kiszervezés, szerver- vagy tárhelybérlés esetén azonban felhő alapú szerverekhez kaphatunk távoli hozzáférést, így csupán annyit fizetünk, amennyire valóban szükségünk van. Ezzel szintén jelentős költségcsökkenést érhetünk el.

4. Javuló teljesítmény

Egy kis munkahelyi közösség tagjainak, vagy egyetlen informatikusnak az erőforrásait (szakértelem, tapasztalat, készség, rugalmasság és idő tekintetében) lehetetlen összemérni egy IT-szolgáltatóéval.

Ha IT szolgáltatóra bízza az IT feladatokat, Ön és munkatársai mindig a saját munkájukra tudnak koncentrálni és jelentősen jobb teljesítményt érhetnek el a saját üzleti területükön.

5. Tökéletes támogatás

Az IT szolgáltatók 24 órás támogatást képesek nyújtani, közvetlen kommunikációt biztosítva, így Önnek nem szükséges túlórát fizetnie saját informatikusának. Ez különösen előnyös azoknak a vállalkozásoknak, amelyek nemzetközi munkavállalókkal, partnerekkel dolgoznak különböző országokban vagy időzónákban.

6. Bízza a munkát a megfelelő személyekre!

Számos vállalkozás tölti idejét azzal, hogy IT feladatokat ruházzon olyan alkalmazottakra, akiknek ehhez nincs megfelelő szakismeretük. Ennek eredménye, hogy a dolgozók IT-problémák megoldásával töltik idejüket ahelyett, hogy azzal foglalkoznának, amire alkalmazták őket, amiben igazán eredményesek. A többrétű szakmai képességek elengedhetetlenek a hardver összetevők (szerverek, munkaállomások, nyomtatók, hálózati eszközök stb.) és a szoftver elemek (operációs rendszerek, ügyviteli, felhasználói alkalmazások, vírusvédelmi, adatbiztonsági rendszerek, támogató, felügyeleti programok stb.) fenntartásához.

7. Hatékonyság

Az informatikai szolgáltatók garantálják, hogy ügyfeleik minden időben megfelelő támogatást és segítséget kapjanak, mert nem csupán egyetlen ember, hanem komplex team végzi a kiszolgálást. Az IT szolgáltató mindig gondoskodik a megfelelő szakemberek rendelkezésre állásáról.

+1 Garancia, felelősségbiztosítás

Az informatikai szolgáltatók szerződésben garantálják az IT szolgáltatás és infrastruktúra rendelkezésre állását. A szerződéses garancia mellett a szolgáltatók felelősségbiztosítása is növeli a kiszolgált ügyfelek biztonságát.

Amennyiben Ön elégedett IT-szolgáltatója teljesítményével és szakmaiságával, javasoljuk, hogy ragaszkodjon hozzá! Élvezze a hosszú távú üzleti kapcsolat előnyeit, ezek minden időben eredményesen járulnak hozzá vállalkozása sikeréhez.

Hasznosnak találta? Olvassa rendszeresen további friss tartalmainkat a Watchdog Blogon, vagy ajánlja ismerősének!


Informatikai segítségre van szüksége? Fejlesztene, de nem tudja hogyan kezdjen hozzá?

Az alábbi gombra kattintva kapcsolatba léphet velünk!

TC Informatika - Biztonságos IT megoldások
www.tci.hu
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el